Pracovní náplň: zpracování objednávek odběratelů, potvrzování termínu dodání; vystavování faktur a přepravních dokladů, zadávání zásilek do systémů logistických partnerů; organizace tuzemských přeprav; komunikace s odběrateli a zákaznická podpora.
Požadavky: - spolupráce na dohodu o pracovní činnosti podle potřeby firmy v rozmezí PO až PÁ, - pracovní doba v každém vybraném dni 5 - 8 hodin, - flexibilita při rozvrhu pracovních doby v rozmezí 07.00 - 20.00 (spíše odpolední směny), - znalost programu Helios (není podmínkou), - pečlivost, samostatnost, velmi dobré komunikační schopnosti, - aktivní a loajální přístup k potřebám firmy, potřebám týmu a k pracovní problematice, - středoškolské vzdělání obchodního nebo ekonomického směru.
Zaměstnavatel nabízí: dlouhodobý přivýdělek nejen pro studenty/studentky, ale také pro aktivní důchodce/důchodkyně; hodinová mzda 156 Kč po zaučení + osobní ohodnocení; možnost realizovat praxi ve společnosti v rámci studia; komplexní zaškolení, firemní akce, přátelský kolektiv; dlouhodobou spolupráci; zaměstnanecké benefity - dotace od zaměstnavatele na podnikové stravování ve výši 55 % (nevyčerpaný nárok na dotaci bude převeden na e-stravenku), kvalitní dotovaná káva, cenově výhodné občerstvení na pracovišti, parkování pro zaměstnance v areálu firmy a řada dalších benefitů.
V případě zájmu o tuto pozici zašlete životopis na e-mail: zamestnani@wimex.eu a do předmětu uveďte název pozice. |