OBCHODNÍ ZÁSTUPCE NA TELEFONU | ABSOLVENTI | mzda + bonusy

Máš obchodního ducha a perfektní komunikační schopnosti? Tak neváhej a přidej se k našemu úspěšnému týmu!

Tvou náplní práce bude:
- denní komunikace se zákazníky (akviziční, pečovatelské a retenční hovory)
- telefonický kontakt s firemními klienty (aktivní i pasivní)
- péče o svěřené portfolio
- běžná administrativa

Pokud chceš vědět víc, pošli nám svůj životopis. Těšíme se na Tebe!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Jihomoravský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- komunikativní osobnost (perfektní čeština/slovenština)
- příjemné vystupování, proklientský přístup, obchodní duch
- zkušenost z call centra výhodou (nikoliv podmínkou)
- orientace na výsledek a kvalitu
- proaktivní přístup a selfmanagement

Bonusy:

- 25 dní dovolené + další dny volna navíc (narozeninový den, sick days...)
- Flexibilní pracovní doba a možnost pracovat i z domu
- Relax zóna na pracovišti, masážní křesla
- Stravné 190kč/den, zaměstnavatel hradí 55%
- 2000 Kč na penzijko (po zkušební době)
- Další finanční odměny/bonusy ke mzdě
- Notebook a telefon + zvýhodněné tarify pro rodinu
- Multisportka
- Spousta firemních akcí (teambuildingy, výlety, večírky...)

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
A#Hlinkova#407371203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?