Personální referenti

Předpoklady pro výkon funkce a požadavky na uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
" praxe ve státní správě výhodou
" orientace v pracovněprávních předpisech
" prokazatelné zkušenosti a znalosti v oblasti personalistiky
" velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování při jednání s lidmi
" samostatnost, spolehlivost, přesnost, schopnost týmové práce
" schopnost vysokého pracovního nasazení a ochota profesně se rozvíjet
" znalost práce na PC (WORD, EXCEL, OUTLOOK)
" trestní a morální bezúhonnost

Charakteristika pracovní pozice:
" zajišťování personální a platové agendy soudců a zaměstnanců
" vedení osobních spisů, agendy čerpání dovolených a absenčních karet
" příprava a organizace výběrových řízení na místa zaměstnanců
" zajišťování přihlášek do kvalifikačních kurzů pro protokolující úředníky
" zajišťování agendy spojené se studiem vyšších soudních úředníků vč. kvalifikančních dohod.
" vyhotovení měsíčních přehledů o plnění plánovaných a funkčních míst soudců a zaměstnanců KS v Brně.
Nabízíme:
" Pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
" 5 týdnů dovolené, 5 dní sick days (indispoziční volno)
" Příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření ve stáří
" osobní rozvoj, účast na seminářích a vzdělávacích akcích.
Zájemci doručí osobně, poštou či elektronicky
" strukturovaný profesní životopis
" motivační dopis
" kopie dokladu o dosažení požadoveného vzdělání
" poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány

k rukám Mgr. Michala Piláta, personální oddělení KS v Brně, 601 95 Brno, Rooseveltova 648/16, dveře 040. V případě dalších dotazů se obracejte na Mgr. Michala Piláta, tel. 546 510 402, e-mail: MPilat@ksoud.brn.justice.cz.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
K ústnímu pohovoru budou pozváni vhodní uchazeči na základě vyhodnocení zaslaných písemných podkladů. Termín bude sdělen v pozvánce zaslané na e-mailovou adresu zájemce.

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Michal Pilát
546510402
MPilat|ksoud#brn#justice#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeMĚSTO PRACHATICE
25 280 - 37 170 Kč

Personální referenti

Hradec KrálovéPTM Invest holding a.s.
od 26 500 Kč

Personální referenti

PrahaNeuvedeno
30 780 - 45 420 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
40 000 - 47 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?