Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Náplň práce:

- zásobuje středisko potřebným materiálem, díly a obaly
- kontroluje dodávané díly, materiál a obaly a jejich údaje. V případě poškození provádí jejich blokaci
- zajišťuje materiálové toky v předepsaných intervalech dle kanbanu a FIFA
- zabezpečuje sběr, předběžné třídění a přípravu prázdných obalů k odvozu
- odpovídá za vyskladnění a rozvoz požadovaného materiálu, dílců a výrobků dle jízdního řádu, případné odchylky hlásí nadřízenému
- provádí třídění a kontrolu kanbanových karet, hlásí ztráty a poškození nadřízenému
- provádí a eviduje stav supermarketů
- vede předepsanou evidenci a dokumentaci
- provádí vizuální kontrolu dodávaných dílů, materiálů a obalů před jejich dodáním na výrobní pracoviště, případné nedostatky hlásí neprodleně nadřízenému

První kontakt e-mailem.

Plat od:
47 030 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Gabriela Sedláková
gabriela#sedlakova|cz#bosch#com






Podobné nabídky práce

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Ústí nad OrlicíARMAT spol. s r.o.
26 000 - 29 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

LiberecCBA NUGET s.r.o.
od 19 500 Kč

Řidiči zdravotnické dopravní služby

BenešovAmbulance DZS a.s.
28 000 - 45 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

PrahaREZIDENT grup AT s.r.o.
od 190 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

LitomyšlCIMBRIA HMD, s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)

LiberecCBA NUGET s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?