Odbytoví agenti

Jde o administrativní činnosti spojené s prodejem a nákupem zboží a se skladovým hospodářstvím na PC, ve společnosti zabývající se prodejem plošného nábytkářského materiálu, výrobou nábytku a nábytkových polotovarů. Praxi a vzdělání v oboru vítáme, případně proškolíme a zaučíme. Požadujeme znalost práce na PC, pracovní nasazení, chuť učit se novým věcem. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, odborný růst, obědové benefity. Mimořádné prémie podle výkonu, příspěvek na stravování na pracovišti. Životopisy zasílat na mail.

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Supply Chain Specialist
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Alois Zapala
602720677
kron|kron#cz






Podobné nabídky práce

Celní deklaranti

HodonínT Machinery a.s.
od 25 000 Kč

Celní deklaranti

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
38 000 - 42 000 Kč

Celní deklaranti

OpavaStoklasa textilní galanterie s
od 28 000 Kč

Odbytoví agenti

NáchodABC díly s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Odbytoví agenti

BerounBUZULUK a.s.
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.