Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností jinde neuvedení

Upřesňující informace:
-Řízení a koordinace části technického úseku
-Zavádění aktuálních technologií pro facility managment
-Zajištění oprav exponátů, venkovních i vnitřních prostor
-Správa a opravy budovy
-Správa autoparku
-BOZP, PO, revize, záruky
-Zajištění dodávky energií, jednání s dodavateli
-Zajištění provozuschopnosti budov centra po technické stránce
-Komunikace s dodavateli
-Koordinace pracovníků údržby a úklidu, organizování jejich směn
-Zajištění provozu EPS, EZS a kamerového systému
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
-Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (technické zaměření),
-Minimálně 3letá manažerská praxe; zkušenosti s vedením týmu (cca 5 lidí),
-Přirozená autorita
-Technická a manuální zručnost
-Analytické myšlení a zároveň "selský rozum"
-Komunikační dovednosti a prezentační dovednosti (vedení porad, prezentace)
-Logistické dovednosti
-Trestní bezúhonnost (čestné prohlášení)
-Zdravotní způsobilost
-Znalost MS Office
-Řidičské oprávnění sk. B
Výhodou bude, pokud budete umět
-Elektrotechnické zaměření, elektrikářské oprávnění dle §NV 194/2022 Sb
Co vám můžeme nabídnout
-Atraktivní ohodnocení, Nástupní mzda 60 000 Kč
-Zodpovědnou a tvůrčí práci v týmu, který povedete
-Příjemné, moderní, flexibilní prostředí
-Inspirativní a přátelská atmosféra
-Vysokou míru samostatnosti ve vedení
-Příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
-Možnost dalšího profesního rozvoje a seberealizace
-Dlouhodobou spolupráci,
-Zázemí stabilní společnosti
-Smysluplná práce se společenským přesahem
Kontakt: e mailem

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Tábor
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martin Štolka
724145137
kariera|laznevbechyni#cz







Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?