Řidiči osobních a malých dodávkových automobilů (kromě taxikářů a řidičů zdravotnické dopravní služby)

Náplň práce: rozvoz a svoz zásilek v daném regionu (Liberec), komunikace se zákazníky a zaměstnanci, práce s platebním terminálem/hotovostí a přepravními dokumenty.
Požadujeme: řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič, profesionální vystupování, spolehlivost, zodpovědnost a časovou flexibilitu.
Nabízíme: bonusy za splnění cílů, nové vozy.
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky.

Plat od:
27 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Zimmermann
777 787 218
bztransport|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Ústí nad OrlicíARMAT spol. s r.o.
26 000 - 29 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

LiberecCBA NUGET s.r.o.
od 19 500 Kč

Řidiči zdravotnické dopravní služby

BenešovAmbulance DZS a.s.
28 000 - 45 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

PrahaREZIDENT grup AT s.r.o.
od 190 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?