Odborní účetní mzdoví

Formulář žádosti a bližší informace na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj. Žádosti musí být DORUČENY do 24.04.2024. Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst.1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen "zákon"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: vrchní referent/rada - mzdový účetní v Odboru kanceláře krajské pobočky Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Olomouci, se služebním působištěm v Olomouci, ID 11004131, v oboru služby "Platy, mzdy a jiné odměny za práci". Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 15. květen 2024. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 24. dubna 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ol@uradprace.cz, nebo podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID a2azprx. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/47495-78099807". V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který: 1. je státním občanem České republiky, 2. dosáhl věku 18 let, 3. je plně svéprávný, 4. je bezúhonný, 5. dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo: tj. minimálně vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu 6. má potřebnou zdravotní způsobilost. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenkový paušál, příspěvky z FKSP K žádosti dále žadatel povinně přiloží strukturovaný profesní životopis. Bližší informace jsou k dispozici na stránkách: Kariéra na ÚP ČR (uradprace.cz)

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní účetní mzdoví

OlomoucBartoň a Partner s.r.o.
od 33 000 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní účetní mzdoví

Nový JičínFULLCOM s.r.o.
25 000 - 55 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

TrutnovOblastní nemocnice Trutnov a.s
od 38 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

VsetínVsetínská nemocnice a.s.
od 35 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

PrachaticeNemocnice Prachatice,a.s.
od 32 800 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.