Nástup 1.7.2024 nebo dohodou.Úředník/úřednice:administrativní podpora vedoucí oddělení včetně evidence a archivace dokumentů, agenda nájemních smluv na městské byty, admin.činnost u vymáhání pohledávek mimo daňový řád, plnění úkolů člena přestupkové komise, zveřejňování smluv a objednávek v registru smluv, vyvěšování písemností na úřední desku a další činnosti dle pokynů nadřízenéhoPožadavky: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, výborná znalost pravidel českého pravopisu a gramatiky, velmi dobré komunikační schopnosti, vysoká odolnost vůči stresu, přesnost, samostatné rozhodování a řešení problémů, časová flexibilita,Výhodou: praxe v úřadu územního samosprávného celku, zkouška z kancelářského psaníPlatové podmínky: 9.plat.třída, po zapracování osobní ohodnocení, odměny a benefityBližší info: www.mestoprelouc.cz (úřední deska). Písemné přihlášky do 30. 4. 2024 do 11:30 hod.).