Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: personalni@meussj.cz, případně kontaktujte personální oddělení na tel. č. 474 684 432.

Požadavky na volné pracovní místo:

Kvalifikační předpoklady
- odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
(základní vzdělání + kurz pracovníka v sociálních službách nebo střední vzdělání s výučním listem v oboru pečovatelka), možnost si kvalifikační kurz doplnit v průběhu zaměstnání
- znalost cílové skupiny - specifika práce se seniory
- znalost individuálního plánování
- práce s PC (MS Office - Word, Excel, program Cygnus výhodou)

Osobnostní předpoklady
- schopnost týmové spolupráce
- flexibilita
- vysoká morální zodpovědnost a sociální kompetence
- spolehlivost
- empatie
- odolnost vůči stresu
- ochota vzdělávat se

Ostatní
- zdravotní způsobilost
- trestní bezúhonnost

Nabízíme:
- odpovídající platové ohodnocení při nástupu (platové zařazení od 21.640, - Kč do 25.530, - Kč dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě podle dosažené kvalifikace a praxe) + osobní ohodnocení, odměny, příplatky
- 5 týdnů dovolené
- firemní benefity:
o závodní stravování
o pravidelný příspěvek na penzijní připojištění
o finanční prostředky při životních či pracovních jubileích
o zaměstnanecké masáže
- moderní, nově vybavené bezpečné pracovní prostředí vč. vybavení moderními technologiemi
- kolegiální a přátelskou atmosféru
- zodpovědnou činnost u důvěryhodného zaměstnavatele.

Práce v jednosměnném nerovnoměrně rozvrženém nebo nepřetržitém provozu.
Nástup možný ihned na dobu určitou, poté možnost prodloužení.

Plat od:
21 640 - 25 530 Kč
Pracoviště:
Jirkov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.02.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jiřina Kundratová
474 684 432
personalni|meussj#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?