Specialisté v oblasti vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

Předpoklady pro výkon funkce: Uchazeč je státním občanem ČR nebo je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhl věku 18 let, je způsobilý k právním úkonům, je bezúhonný a ovládá jednací jazyk, Požadavky: - nejméně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou či vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, nebo vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, - praxi ve veřejné správě nejméně 2 roky, praxi ve vedení nejméně 1 rok, organizační a komunikační schopnosti, - dobrá znalost práce na PC. Uvítáme: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění, - dobré komunikační schopnosti, - znalost cizího jazyka. - dobrá znalost práce na PC, řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič, - spolehlivost, flexibilita, psychická odolnost, - ochota vzdělávat se. Jedná se o funkci podléhající zákonu č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů v platném znění. Písemné přihlášky musí obsahovat jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého bydliště, číslo občanského průkazu, datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí: - strukturovaný životopis uchazeče, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší tří měsíců, - u osob narozených 1.12.1971 a dříve lustrační osvědčení (je možno nahradit čestným prohlášením a doložit před uzavřením pracovního poměru) a čestné prohlášení dle § 4, odst. 3, zák. č. 451/1991 Sb., - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující odbornost uchazeče, - motivační dopis pro výkon funkce vedoucího odd. pozemních staveb v rozsahu maximálně 1 strany A4. Uvítáme telefonický a elektronický kontakt na uchazeče. Přihlášky v písemné podobě se všemi požadovanými doklady musí být doručeny na adresu Městský úřad Jičín, Žižkovo nám. 18, 50601 Jičín, k rukám vedoucího Městského úřadu Jičín, Ing. Petera Bareše, nebo odevzdány na podatelně MěÚ do 29.04.2024. Výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky, indispoziční volno, další zaměstnanecké benefity. Pozice je vhodná i pro absolventy a osoby zdravotně znevýhodněné.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.