Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

z: 10.4.2024 Hledáme touto cestou nejlépe seriózního důchodce/důchodkyni, případně ženu na mateřské dovolené, studenta/studentku, která by si dlouhodobě chtěla přivydělat úklidem našich kancelářských prostor v rozsahu max. 3 týdně po cca 2,5 hodinách. Nejedná se o práci ve večerních hodinách ! Více informací na tel. 737 975 045, Ing. Iva Radinová, po-pá 8.00 - 17.00 hodin

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní uklízeči a pomocníci

Nový JičínBartoň a Partner s.r.o.
od 9 450 Kč

Pomocníci v kuchyni

Nový JičínIng. Marek Hrabovský
14 000 - 19 000 Kč

Pomocníci v kuchyni

Nový JičínLAPET gastro s.r.o.
od 135 Kč



Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VsetínÚklidová firma MOLEK s.r.o.
od 12 000 Kč

Pomocníci v kuchyni

TřebíčAGRO 2000 s.r.o.
120 - 130 Kč

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

LitoměřiceÚstav sociální péče pro tělesn
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaVS MOLD s.r.o.
od 18 900 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?