Řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

Předchozí zkušenosti s účtováním nutné. Náplň pracovní pozice je vedení účetnictví, optimalizace aktiv, pasiv a daňové zátěže. Zajišťovaní efektivnosti hospodaření organizace. Součinnost s metodikem podniku a s externím auditorem. Jedná se o částečný úvazek zbytek úvazku je doplněný na stejné pozici u partnerské organizace. Kancelář je shodná.
Nástupní bonus po zaškolení. Stravné každodenní.
Kontakt na tel. od 6:00 do 14:00 a od 14:30 do 21:00 hod, na mail.

Plat od:
15 000 - 18 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martin Lejsal
724828888
lejsalmartin|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

Kutná HoraÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?