Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky

Přírodovědecká fakulta JU hledá nového kolegu s ekonomickým backgroundem do týmu projektového oddělení, které poskytuje podporu při přípravě, realizaci, vyúčtování a ukončeni vědecko-výzkumných projektů. Ekonomický referent pomáhá s podáním projektových žádostí, sestavením rozpočtů a komunikuje s poskytovateli rozpočtů.
Pro uspěch v této pozici je klíčová efektivní komunikace, strategické myšlení a pečlivé finanční plánování.
Co u nás budete dělat:
- zajišťovat projektovou podporu výzkumným týmům v ekonomické oblasti, tedy :
. vytvářet a spravovat rozpočty projektů
. zajišťovat, že projekty zůstanou v rámci rozpočtu a jsou finančně životaschopné
. kontrolovat a řídit finanční toky - průběžné čerpání, vyúčtování projektů v souladu s dotačními podmínkami a zákonnými předpisy
. kontrolovat věcnou správnost nákladů, administrativně zajišťovat změny projektů
. připravovat podklady pro učetnictví, spolupracovat s Ekonomickým oddělením
- Spolupracovat na přípravě podkladů pro účely kontroly
- Poskytovat výzkumníkům a ostatním projektovým manažerům podporu při přípravě a podávání projektových návrhů, včetně analýzy pravidel jednotlivých výzev od různých poskytovatelů
- Poskytovat pracovnikům projektového oddělení podporu v ekonomické oblasti
- Poskytovat konzultace a projektové poradenství výzkumníkům
- Komunikovat s řediteli projektů a poskytovateli dotací ohledně finančního řízení projektů a přípravy projektových žádostí
- Pokračovat v sebevzdělávání se v oblasti projektového řízení
Požadujeme:
- Minimalně středoškolské vzdělání ekonomického směru
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru výhodou
- Zkušenosti v oblasti projektového managementu ve výzkumných organizacích anebo finančního managementu projektů výhodou
- Zkušenost s účetnictvím výhodou
- Výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti
- Analytické myšlení, pečlivý přístup
- Aktivni znalost AJ slovem a pismem minimalně na úrovni B1-B2
- Proaktivni a pro-zakaznický přístup k plnění pracovních úkolů.
Na co se u nás můžete těšit:
- 100 % nebo dle domluvy i .částečný pracovní úvazek, smlouva na dobu určitou s možností prodloužení až na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba, 5 tydnů dovolené, výkonnostní odměny
- Příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní tarify a bankovní služby, možnost využití univerzitní školky.
- Jazykové a zaměstnanecké kurzy na rozvoj komunikačních schopností, jazykových znalostí a dalších
- Kreativní prostředí vysoké školy
Písemné přihlášky (životopis) posílejte elektronicky na jobs@prf.jcu.cz do 30.4. 2024.

Plat od:
34 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.04.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Životopis
jobs|prf#jcu#cz






Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Fakturanti

Nový JičínPiešťanský X-Force a.s.
23 000 - 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PísekKD Haus s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Fakturanti

ŘíčanyIES spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Mzdoví účetní

PlzeňÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Fakturanti

NáchodBATIST Medical a.s.
25 000 - 31 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?