Odborní pracovníci organizace a řízení

z: 9.4.2024

Požadavky: analytické schopnosti, znalost nebo zkušenost s projektovým řízením, výborné komunikační dovednosti, efektivní spolupráce v týmu, aktivní přístup k řešení problémů a schopnost samostatné práce, aktivní znalost AJ

Náplň práce: řízení a realizace projektů, zajištění efektivního průběhu projektů a dodržení stanovených termínů, komunikace a spolupráce s vedením společnosti, koordinace při implementaci nových technologií, pravidelná komunikace napříč odděleními ve firmě, zajištění transparentnosti a informovanosti o průběhu projektů, další ad hoc úkoly spojené s pozicí

Zaměstnanecké výhody: Občerstvení a káva na pracovišti, flexibilní pracovní doba, příspěvek na stravu, přátelský kolektiv a skvělí šéfové, pracoviště v NJ

Kontaktní osoba: Bc. Jiřina Nováková, telefonicky 07:00 - 15:30 hod. na čísle 721 618 369, emailem: Jirina.novakova@mixa.cz

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.04.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jiřina Nováková
721 618 369
jirina#novakova|mixa#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

ChomutovStatutární město Chomutov
24 100 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 32 000 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?