Úklid pro OZP ZEMSKÝ ARCHÍV OPAVA, 116 Kč/h.,stravenky, zkrácený úvazek, volné víkendy, náborák 10 200 Kč, dopravné.

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky úklidu OZP. Pracoviště: Náplň práce: • Pravidelný úklid místností ručním nebo strojovým způsobem • Vysávání koberců • Stírání podlah • Vynesení košů • Otření prachu a omaků na nábytku • Úklid sociální zařízení a společných prostor Nabízíme: • HPP • Počet míst: 2 • Doba úklidu: po - pá: 16:00 - 19:00hod. • Pracovní úvazek: zkrácený – 4hod/den. • Mzda: 116,10 Kč/hod. • Nástup ihned Benefity: • Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč • Stravenky • Proplácení vstupní lékařské prohlídky • Dopravné Požadujeme: • Spolehlivost • Výpis z Rejstříku trestů • Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce) Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky! Volejte nebo pište o podrobnější informace: 723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?