Pracovníci v informačních kancelářích

Referent/ka informačního centra na Odbor školství a kultury Městského úřadu Kyjov Popis pracovní činnosti: Provádí odborné poradenské a propagační činnosti v informačním centru města, zajišťuje činnosti spojené s publicitou a propagací města, zajišťuje předprodej vstupenek, vidimaci a legalizaci, činnosti související s provozem cyklozázemí. Platové zařazení: tř. 9 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Zákonné předpoklady: o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem) Požadované předpoklady: o min. SŠ vzdělání se zaměřením na cestovní ruch, VOŠ nebo VŠ v oboru výhodou o znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni - úroveň B1, znalost dalšího světového jazyka výhodou o časová flexibilita; umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti) o kreativita, orientace v oblasti PR a marketingu výhodou o vynikající znalost práce s PC - Word, Excel, PowerPoint, Internet o ochota dále se vzdělávat o řidičské oprávnění skupiny B Požadované doklady: o Přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa) o Strukturovaný životopis o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce) o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Nabízíme: o pružnou pracovní dobu o 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days o příspěvek na stravování o příspěvek na penzijní nebo životní pojištění o benefitní kartu, kterou je možno využít na wellness, kulturní či sportovní akce apod. o zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy "Výběrové řízení - referent/ka informačníhocentra - NEOTVÍRAT" doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální útvar, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 22. 4. 2024 do 17:00 hod. Další informace podá vedoucí Odboru školství a kultury PaedDr. Ilona Slaninová - tel. 518 697 580 nebo personalistka úřadu Mgr. Pavlína Luklová - tel: 518 697 414. Tajemník MěÚ Kyjov si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?