JUNIOR NÁKUPČÍ | TURNOV

Máš ukončené VŠ vzdělání a hledáš pracovní nabídky se zaměřením do nákupu? Nebo máš roční praxi na podobné pozici? Tak právě Tebe hledám!

Na pozici JUNIOR NÁKUPČÍ | TURNOV budeš mít na starost:

- Vystavování objednávek v systému SAP
- Koordinace termínů dodání
- Poptávat a objednávat výrobní i nevýrobní materiál a služby
- Zajišťování náhradních dílů při haváriích
- Vyjednávání s dodavateli a organizace výběrových řízení
- Podpora úseků napříč společností při řešení jejich problémů ve vztahu k dodavatelům
- Spolupráce s výrobním úsekem, logistikou a finančním oddělenímZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Turnov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- VŠ vzdělání, nebo SŠ vzdělání s alespoň 1 rokem praxe
- AJ na úrovni B1
- Znalost MS Office, SAP výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 13. plat + každoroční přidávání
- 25 dní dovolené
- Finanční odměny za odpracované roky
- Možnost osobního rozvoje
- Celoroční příspěvky na sport, kulturu, zdraví a volný čas s rodinou
- Dotované závodní stravování
- Hrazené jazykové kurzy
- Pružnou pracovní dobu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Svozové autobusy ze směrů: Semily, Železný Brod, Lomnice nad Popelkou

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Liberec (GR)
(+420) 489 208 930
A#Plesingrova#406897203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.