KONTROLOR/KA | BEZ NOČNÍCH SMĚN

Hledáme kolegy do týmu na pozici KONTROLOR v těsné blízkosti Plzně!
Hledáte práci bez nočních směn a máte zkušenosti s vizuální kontrolou svárů? Rádi Vám dáme šanci!

Náplň práce:

- Dodržování výrobních procesů
- Rozměrové kontroly svařenců
- Mezioperační a výstupní kontroly
- Výstupní protokolyZašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání technického směru
- Praxe s prací s měřidly
- Zkušenost s kontrolou svárů UT a MT, ideálně level 2
- Ochota pracovat v 2 směnném provozu

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování a dopravu
- Příspěvek na ubytování
- Zvyšování kvalifikace

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kontrolor
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Plzen (GI)
m#kocanova#406849203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Kontrolor/ka

od 30 000 KčPlzeňský krajGrafton Recruitment s.r.o.

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.