OBCHODNÍ ŘEDITEL-KA - dobrá firma, dobrý plat + auto

Vaše náplň práce
  • Budete navazovat a udržovat vztahy s našimi stávajícími i potenciálními klienty v ČR. Vaše schopnost naslouchat a reagovat na jejich potřeby je klíčová
  • Zajistíte, aby naši klienti byli spokojeni a cítili se podporováni. Budete řešit jejich dotazy, problémy a požadavky
  • Budete hlavou našeho týmu obchodníků, se společným cílem vést a rozvíjet naše obchodní kontakty, spolu s dosahováním cílů
  • Budete spolupracovat napříč firmou tak, aby se společné dílo dařilo



Váš profil
  • Vyšší nebo VŠ vzdělání
  • Obor zdravotnictví, farmacie
  • Úspěšná praxe na obchodní pozici se schopností být vzorem, být lídrem
  • Vaše komunikační dovednosti jsou klíčové pro úspěch v této roli
  • Znalost anglického jazyka - schopnost fungovat v obchodní sféře
  • Aktivní, tvořivý přístup
  • Řidičský průkaz skupiny B - cestování a schůzky s klienty - ČR



Naše nabídka
  • Záleží nám na kvalitě produktů, které svým klientům nabízíme, pracovitému manažerovi nabízíme stabilní i zajímavou práci
  • Motivující platové ohodnocení + auto
  • 25 dnů dovolené
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Pracovní místo ve Zlínském kraji
  • Podporujeme rozvoj našich zaměstnanců
  • Spolupracujeme jako kolektiv a podporujeme se navzájem





Pracoviště:
Zlínský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • Vyšší nebo VŠ vzdělání
  • Obor zdravotnictví, farmacie
  • Úspěšná praxe na obchodní pozici se schopností být vzorem, být lídrem
  • Vaše komunikační dovednosti jsou klíčové pro úspěch v této roli
  • Znalost anglického jazyka - schopnost fungovat v obchodní sféře
  • Aktivní, tvořivý přístup
  • Řidičský průkaz skupiny B - cestování a schůzky s klienty - ČR



Bonusy:

  • Záleží nám na kvalitě produktů, které svým klientům nabízíme, pracovitému manažerovi nabízíme stabilní i zajímavou práci
  • Motivující platové ohodnocení + auto
  • 25 dnů dovolené
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Pracovní místo ve Zlínském kraji
  • Podporujeme rozvoj našich zaměstnanců
  • Spolupracujeme jako kolektiv a podporujeme se navzájem





Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Zdravotnictví a sociální péče, Zdravotnictví a sociální péče: Odborní pracovníci v oblasti zdravotnictví
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Trunkátová
+420737288250
p#trunkatova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.