Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Pracoviště Kroměříž
- Náplň práce: příprava, úprava a podávání teplých a studených jídel, příprava celodenní stravy dle jídelníčku
- Požadavky pro vznik pracovního poměru: vyučení v oboru, praxe v oboru vítána, znalost provozu kuchyně, pracovitost, schopnost práce v týmu, samostatnost, bezúhonnost
- doba určitá, zástup za nemoc - po ukončení nemoci našeho zaměstnance možnost přesunu i na jiné zařízení/jinou pozici v rámci provozoven Sociální služby města Kroměříže, nástup možný ihned
- Benefity: po uplynutí zkušební doby osobní příplatek, 5 týdnů dovolené, zákonné příplatky
- Kontakt telefonicky Po-Pá (8:00 - 15:30 hod.) paní Obručová, tel.: 720 036 237, příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: obrucova@sskm.cz.

Plat od:
22 710 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Obručová
774 771 056
obrucova|sskm#cz






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

BřeclavVAŠSTAV, s.r.o.
23 000 - 25 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaAGAGA, s.r.o.
od 21 300 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

OpavaDomov Na zámku, příspěvková or
18 900 - 25 290 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TřebíčDaniela Vrbová
31 000 - 34 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

ZnojmoMateřská škola, Znojmo, nám. A
od 22 800 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Uherské HradištěRené Svárovský
35 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?