Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Kontakt: e-mail: schagerer@akschagerer.cz

Senior nákupčí je samostatný pracovník, který je podřízen vedoucímu oddělení EMEA Carrier & Colocation Procurement; náplň práce: Účastnit se podle potřeby pravidelných schůzek k hodnocení výkonnosti dodavatelů; Přezkoumání stávající situace dodavatelů a dosažení lepší kupní pozice prostřednictvím konsolidace a optimalizace; Sledování trendů na trhu, produktů na trhu a jejich dosahu; Podporovat hodnocení dodavatelů, výběr a odpovídající vstup nových dodavatelů; Definovat poptávku a portfolio se zúčastněnými stranami a managerem týmu; Řídit vztahy s klíčovými dodavateli včetně; Výsledky výkonnosti dodavatele.; Hodnocení due diligence.; Vedení vývoje dodavatelů při implementaci plánů nápravných opatření.; Vyjednávání s vybranými dodavateli, analýza potenciálních možností zlepšení ceníku a opětovné vyjednávání s cílem snížit náklady.; Analyzovat a definovat nedostatky v MSA a potřebná zlepšení, vest implementaci smluv a řídit dodržování smluv spolu s právním a produktovým oddělením.; Podpora při implementaci a kontrole seznamu preferovaných dodavatelů.; Řízení a správa všech strategických RFI, RFQ a RFP.;Obchodní vyjednávání o nových a stávajících kolokačních prostorách. Denní transakce: Odpovědnost za páteřní a infrastrukturní nabídky v rámci schváleného standardního portfolia a regionu.; Zodpovídá za nabídky vnitropodnikové kabeláže (prostřednictvím pevného ceníku v SalesForce) pro schválená kolokační zařízení.; Zodpovědnost za obchodní jednání o nových kolokačních prostorách a za nové vyjednávání stávajících obchodních podmínek.; Ověřovat věrohodnost požadavků, definovat a získavat chybějící informace.; Vyjednávat o cenách s vybraným dodavatelem a nebo s dodavatelem z užšího výběru.; Připravuje a zajišťuje kupní objednávky (PO) prostřednictvím SalesForce pro výše uvedené oblasti.; Požaduje a připravuje formuláře objednávek služeb (SOF) pro dodavatele (obchodní hledisko bez demarkačních bodů a lokálních kontaktů.; Předává PO a SOF dodavateli pro zadání objednávky.; Objednává změny smluv/upgrady, downgrady, obnovy a B-shifts.; Hlavní kontakt s dodavateli třetích stran v obchodních záležitostech.;Poskytuje další podporu při zrychlených/eskalovaných nabídkách a dodávkách podle potřeby.; Zpracování objednávek na demontáž na konci platnosti smlouvy.; Řídit obnovování smluv na konci smluv na dobu určitou (zlepšování nákladů).; Zajistit, aby inventář třetích stran byl vždy správný a platný.; Správa sporů o faktury s dodavateli.; Redukce administrativního úsilí správnou kontrolou, porovnáním a autorizací faktur prostřednictvím příslušné softwarové aplikace; Jazykové schopnosti: plynná angličtina (písemný i ústní projev)

Senior Buyer is an individual contributor reporting to Head of EMEA Carrier & Colocation Procurement; Responsbibilities: To be involved in regular supplier performance review meetings as required; Review existing supplier situation and achieve better buying position through consolidation and op

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Milan Schagerer
schagerer|akschagerer#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.