Vedoucí pracovních týmů v prodejnách

pracoviště Kroměříž
- Požadavky: středoškolské vzdělání technického směru, znalost práce na PC, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti
- provozní doba: Po-Pá, 7:00 - 12:00 / 12:30 - 16:30 hod., So 8:00 - 11:30 hod.
- Nabízíme: bonusy/prémie, stravenkový paušál, firemní benefity
- své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: info@pneuplus.cz

Plat od:
26 000 - 36 000 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Pavel Sochor
info|pneuplus#cz






Podobné nabídky práce

Prodavači potravinářského zboží

Jindřichův HradecTien Tuan Le
od 21 300 Kč

Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb

PrahaHuawei Technologies (Czech) s.
od 70 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

ŽidlochoviceFlajšingr s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Obsluha čerpacích stanic a mycích linek dopravních prostředků

LiberecREAL SERVIS BOHEMIA s.r.o.
od 26 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

PrahaTALOCONER s.r.o.
od 26 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.