Cukráři (kromě šéfcukrářů)

Místo pracoviště:
- Čelákovice, Stankovského 1285/42

Prvotní kontakt:
- e-mail: milos.mostecky@seznam.cz
- tel.: 602 283 142

Upřesňující údaje:
- Cukrář a pekař cukrářských korpusů by měl umět zacházet se stroji na míchání těsta a krémů, obsluhu pečícího zařízení, kompletování hotových výrobků apod. Dále očekáváme od pracovníků dovednosti jako vážení, měření, převody jednotek (např. 0,10 kg = 100 g, 2 dcl = 200 ml) apod. Zkušenosti nejsou vždy podmínkou, pokud má pracovník o obor zájem, vždy se vše naučí.

Zaměstnanecké výhody:
- teplé obědy zdarma, možnost nákupu se slevou

Plat od:
19 536 Kč
Pracoviště:
Čelákovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
30.07.2019
Obor a Profese:
Cukrář
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miloš Mostecký
602 283 142
milos#mostecky|trzan#cz






Podobné nabídky práce

Cukráři (kromě šéfcukrářů)

ŠumperkMarie Hrochová
od 10 000 Kč

Pekaři

OpavaSEMIX PLUSO, spol. s r.o.
od 120 Kč

Pekaři

OpavaSEMIX PLUSO, spol. s r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Cukráři (kromě šéfcukrářů)

TepliceMOCCA plus s.r.o.
od 25 000 Kč

Pekaři

PrahaTTT-NERES s.r.o.
od 21 000 Kč

Pekaři

MělníkPAUL spol. s r.o.
34 000 - 36 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.