Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

Hledáme pracovníka v sociálních službách (pečovatel/ku). Náš Domov v Komárově u Šternberka poskytuje kvalitní 24hodinovou péči klientům s demencí způsobenou nejen Alzheimerovou chorobou, ale i jinými druhy. Nabízíme pracovní poměr na dobu neurčitou, v klidném, novém a příjemném prostředí. Nástup IHNED.
Nabízíme:
- Práci ve 12 hodinových směnách v režimu krátký/dlouhý týden.
- Smlouvu na dobu neurčitou.
- Firemní benefity.
Požadujeme:
- Čistý trestní rejstřík.
- Trpělivost, vztah k lidem v seniorském věku, laskavost, pečlivost…
- Schopnost týmové spolupráce.
Hledáme kolegy, kteří s námi budou táhnout za jeden provaz.

V případě zájmu, neváhejte kontaktovat na email: kariera@dskomarov.cz nebo telefonicky od 7:00 do 15:30.

Plat od:
25 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Yveta Žižková
739 715 109
kariera|dskomarov#cz







Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?