Všeobecní administrativní pracovníci

Nástup možný od dubna.
Kontakt POUZE e-mailem.
Náplň práce:
- fakturace v programu POHODA
- vyřizování objednávek
- zajišťování dodávek pro výrobu
- samostatné řešení problémů
- komunikace se zákazníky - osobně, e-mailem i telefonicky
- akvizice nových zákazníků
- práce v MS Office
- obsluha sociálních sítí společnosti (FB, IG)
- drobné manuální práce

Požadavky:
- organizační schopnosti
- pečlivost
- zájem pracovat
- znalost práce na PC
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
- znalost anglického nebo německého jazyka výhodou
- znalost účetního programu POHODA
- samostatnost
- flexibilita
- ochota učit se novým věcem
- spolehlivost
- příjemné vystupování

Nabízíme:
- zázemí dynamické, moderní společnosti rodinného typu
- práci v příjemném kolektivu
- možnost profesionálního a dalšího vzdělávání
- zaměstnanecké benefity
- zaměstnanecké slevy na produkty
- možnost seberealizace

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Šternberk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lucie Tlamková
prace|t-tomi#cz







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.