HLAVNÍ ÚČETNÍ| ZÁBŘEH| SLUŽEBNÍ VŮZ

Máš vzdělání v oblasti ekonomiky a zkušenosti jako hlavní účetní? Nedělá ti problém vedení menšího týmu a orientuješ se v daňovém systému?
Tak to by se ti tato nabídka mohla líbit!

Náplň práce:
- vedení menšího týmu účetních
- vedení účetní agendy
- sledování cash flow
- organizace účetních závěrek
- příprava a kontrola plateb
- reportingZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Olomoucký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání v oblasti ekonomiky
- zkušenosti na obdobné pozici alespoň 3 roky
- znalost podvojného účetnictví a daňového systému
- zkušenosti s vedením lidí

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- služební vůz i k soukromým účelům
- příspěvek na stravování
- vzdělávací kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Olomouc (GR)
(+420) 584 108 780
n#zemankova#406675203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?