FINANČNÍ KONTROLOR| až 60 000 Kč/m

Do výrobní společnosti hledáme zkušeného finančního kontrolora, který má rád nové výzvy a komunikativní angličtinu! Spolupráce s týmem napříč EU, nastavování procesů...zní to přesně pro Vás? Čtete dál!

Co bude Vaší náplní:

* finanční plánování, řízení rozpočtu
* monitoring finančních výsledků, identifikace trendů
* řízení interního auditu
* implementace nového systému
* hlídaní firemních KPI - příjmy, výdaje a zpracované faktury
* forecasting, budgeting, reporty a kalkulaceZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Hustopeče
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SŠ nebo VŠ v oblasti financí
* AJ na komunikativní úrovni B2
* zkušenost na podobné pozici
* silná osobnost, analytické myšlení

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 13. plat
- docházkový bonus - za 100% docházku 1300kč/měs. navíc k platu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na výborné stravování přímo u nás za symbolickou cenu (oběd vyjde cca na 30kč)
- příspěvek na sport a kulturu - 1500 měsíčně
- zvýhodněné mobilní tarify i pro známé nebo rodinu
- firemní akce
- vánoční dárky
- příspěvek na penzijní připojištění
- odměny za doporučení zaměstnance na vybrané pozice
- příspěvky na životní jubilea

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Financial Controller
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
e#petrocenko#406627203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.