ZÁKAZNICKÁ PODPORA| UKRAJINŠTINA A AJ

Máš zkušenosti s administrativou nebo zákaznickým servisem? Umíš se domluvit ukrajinsky a anglicky? Orientuješ se v ERP systému? Máš technické povědomí? Pak jsi náš člověk!

Jako Internal Sales pro střední a východní Evropu budeš mít na starosti:
- Komunikace se zákazníky
- Spolupráce s externím obchodním týmem
- Tvorba a odesílání nabídek
- Pomoc s rozsáhlými požadavky na nabídky
- Podpora externího obchodního týmu
- Tvorba obchodních reportů
- Řešení stížností zákazníků
- Průzkum spokojenosti zákazníků
- Koordinace dvoutýdenních porad s obchodním týmemZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- Min. 2 roky praxe v administrativě nebo na zákaznické podpoře
- angličtina a ukrajinština pro komunikaci se zákazníky a vedením
-Znalost MS office
- Zkušenosti s ERP systémem (např. Oracle) a CRM jsou výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* Mobilní telefon, notebook
* příspěvek na stravování
* příspěvek na penzijní pojištění
* věrnostní bonusy
* další vzdělávání
* možné školení v zahraničí
* bezplatné kurzy AJ

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Pracovník podpory zákazníků
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Macakova#406606203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.