Řídící pracovníci v maloobchodě

bauMax - staňte se členem našeho týmu! Nyní hledáme kolegu/kolegyni na pozici: Zástupce vedoucího prodejny (ž/m) Náplň práce: Zodpovědnost za vedení svěřené prodejny Vedení týmu, jeho hodnocení, nábor nových zaměstnanců Řešení provozních záležitostí, zpracování podkladů Zodpovědnost za správné fungování prodejny, pravidelný reporting Plnění stanovených cílů a obchodních výsledků prodejny Zodpovědnost za pracovně lékařské prohlídky Požadujeme: SŠ vzdělání Praxe na stejné nebo obdobné pozici v hobbymarketu Samostatnost, zodpovědnost Profesionální jednání a vystupování Pro zákaznický přístup Nabízíme: Velmi nadstandardní mzdové ohodnocení Benefity Možnost pracovního poměru na dobu neurčitou Možnost seberealizace Nástup možný ihned nebo dohodou. Prosíme o zaslání životopisu na e-mail kadrycz7@baumax.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v maloobchodě

KlatovyTOP TANK s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

Karlovy VaryBM ČESKO s.r.o.
od 35 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

PrahaDR. OPTIK CZ s.r.o.
od 25 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

PardubicePROFIZOO s.r.o.
26 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.