Odborní asistenti v administrativě

Nabízíme: - pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (zástup na služebním místě za státní zaměstnankyni na rodičovské dovolené, v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů) - odměňování v souladu se zákonem o státní službě a nařízením vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, v závislosti na délce dosažené praxe, zařazení v 9. platové třídě – platová tabulka dle přílohy č. 2 nařízení vlády - systém zaměstnaneckých a sociálních výhod (pět týdnů dovolené, příspěvek zaměstnavatele na stravování, FKSP) - příjemné pracovní prostředí - možnost dalšího osobnostního a profesního rozvoje Náplň práce: - vedení protokolů v řízeních informačního systému katastru nemovitostí; - zpracování návrhů aktualizace údajů souboru popisných informací nemovitostí a souboru geodetických informací katastru nemovitostí - spolupráce při provádění revizí katastru nemovitostí (včetně šetření v terénu) Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, popř. vyšší odborné vzdělání - vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost - dobrý písemný a ústní projev - týmový a iniciativní přístup - znalost práce na PC - praxe v oblasti zeměměřictví a katastru nemovitostí výhodou Termín nástupu: 15. dubna 2024, případně dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou, zástup za nemoc a následně za MD a RD Místo nástupu: Katastrální úřad pro Vysočinu, Katastrální pracoviště Pelhřimov, U Stínadel 1316, 39301 Pelhřimov Nabídku se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte v elektronické podobě na adresu: Alena.Petrova@cuzk.cz, resp. v písemné formě na adresu Mgr. Alena Petrová, Katastrální úřad pro Vysočinu, Katastrální pracoviště Pelhřimov, U Stínadel 1316, 39301 Pelhřimov, a to nejpozději do 28.3.2024.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?