Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

z: 22.3.2024 Technické služby města Nového Jičína, příspěvková organizace, Suvorovova 909/114, Nový Jičín hledají zaměstnance na pozici Vedoucí úseku odpadového hospodářství a ekologie (muž/žena) Popis práce: Vedení úseku odpadového hospodářství a zodpovědnost za jeho správné fungování dle zákona o odpadech č. 541/2020 Sb. Spolupráce s ekologem organizace včetně aktualizace metodiky a vnitřních předpisů Zodpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb Zodpovědnost za komunikaci se zřizovatelem v rámci odpadového hospodářství Kontrola a zodpovědnost za administrativu úseku Zajištění a zodpovědnost za provozuschopnost techniky úseku Návrhy plánu úseku, zodpovědnost za plnění plánu Koordinace svozů odpadů, příprava svozových plánů Reporting a administrativa související s výkonem práce Plánování směn a přesčasů podřízených Provádění rozborů hospodaření úseku Vedení týmu podřízených a zodpovědnost za ně Vystupování za úsek vůči veřejnosti, řešení objednávek, reklamací a stížností, informování o poskytovaných službách Zodpovědnost za dodavatelské a odběratelské smlouvy úseku a jejich realizace Požadavky: VŠ vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání v oboru odpadového hospodářství, ekologie a nebo v příbuzném oboru Praxe v oboru minimálně 10 let Znalost zákonů a předpisů odpadového hospodářství - zákon o odpadech č. 541/2020 Sb. Řidičský průkaz skupiny B Zkušenosti s vedením týmu minimálně 5 let Uživatelská znalost MS Word, Excel, Outlook Trestní bezúhonnost, samostatnost, spolehlivost, důslednost Výhoda: Řidičský průkaz skupiny C, profesní průkaz řidiče Komunikativnost Absolvované kurzy managementu, komunikace Dlouhodobá zkušenost práce na vedoucí pozici a s vedením týmů Zkušenost s realizací veřejných zakázek Pracoviště:Nový Jičín Plat:dle délky praxe - 10. platová třída + osobní ohodnocení a příplatek za vedení Nabízíme: 5 týdnů dovolené Pracovní doba 6:30-15:00 Dotované stravování na pracovišti Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění Kontakt:Ing. Kateřina Mihálová - personalistka / 556 764 846,731 532 939, e-mail: pam@tsnj.cz. Profesní životopis, kopii dokladu o dosaženém vzdělání, osvědčení o absolvovaných kurzech a výpis z rejstříku trestů, ne staršího 3 měsíce, mohou uchazeči doručit osobně nebo zaslat na Technické služby města Nového Jičína, Suvorovova 909/114, Nový Jičín (v zalepené obálce s nápisem NEOTVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEDOUCÍOHE) do 22.04.2024. Předpokládané datum výběrového řízení 29.4.2024. Zasláním podkladů souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení na pozici vedoucí úseku odpadového hospodářství a ekologie. Předpokládaný nástup:1.7.2024, popřípadě dle domluvy Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok, s pozdějším možným prodloužením na neurčito Zaměstnavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či pozici neobsadit Nabízíme: 5 týdnů dovolené Pracovní doba 6:30-15:00 Dotované stravování na pracovišti Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Nový JičínMěsto Nový Jičín
25 000 - 37 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Nový JičínMěsto Nový Jičín
23 000 - 34 000 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

Nový JičínMIXA VENDING s.r.o.
od 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

Nové Město n. MetujíMěsto Nové Město nad Metují
24 100 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?