Úředníci jinde neuvedení

Obecná charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy správy složek životního prostředí - zejména agendy vodoprávního úřadu, výkon státní správy na úseku vodního hospodářství, vydávání souhlasu ke stavbám, povolování staveb vodních děl, povolování nakládání s vodami, koordinace protipovodňových opatření, řešení ekologických havárií, samostatné provádění specializovaných kontrol nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí. Požadavky zaměstnavatele: Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - výhodou vzdělání se zaměřením na životní prostředí - výhodou praxe v oblasti ochrany přírody nebo vodního hospodářství - vítána je zkouška odborné způsobilosti v oblasti vodního hospodářství - výhodou řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost - organizační a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 3 dny Veškeré informace najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
24 100 - 32 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
24 100 - 32 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
24 100 - 32 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Kutná HoraADRIA CZ s.r.o.
30 000 - 32 000 Kč




Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?