Úředníci jinde neuvedení

Obecná charakteristika pracovní pozice:
Zajišťování agendy správy složek životního prostředí - zejména agendy vodoprávního úřadu, výkon státní správy na úseku vodního hospodářství, vydávání souhlasu ke stavbám, povolování staveb vodních děl, povolování nakládání s vodami, koordinace protipovodňových opatření, řešení ekologických havárií, samostatné provádění specializovaných kontrol nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí.

Požadavky zaměstnavatele:
Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- výhodou vzdělání se zaměřením na životní prostředí
- výhodou praxe v oblasti ochrany přírody nebo vodního hospodářství
- vítána je zkouška odborné způsobilosti v oblasti vodního hospodářství
- výhodou řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost
- organizační a komunikační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení
- uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet

Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 3 dny.

Veškeré informace najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.

Plat od:
24 100 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Kutná Hora
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Lenka Hotovcová
hotovcova|mu#kutnahora#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?