Všeobecní administrativní pracovníci

Kontakt: Knotková Kateřina Bc., tel.: 425 217 696, 518 307 522, e-mail: prace@oknamacek.cz
Pracovnáí doba: 8,00 - 12 - 12,30 -16,30 hod
Naše společnost Okna Macek a.s., hledá nového kolegu či kolegyni na pobočku do Karlových Varů.
Vašim úkolem bude poskytovat zákazníkům informace a rady o našich produktech, zpracovávat poptávky, vytvářet cenové kalkulace a uzavírat smlouvy.
Všemu Vás naučíme. Na začátku je školení, které Vás připraví na dotazy zákazníků, budete umět pracovat v našich počítačových programech a umět spočítat cenu. A pokud si nebudete vědět s něčím rady, zkušení kolegové jsou vždy připraveni pomoci.
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti. K základní mzdě dostanete odměny za uzavřené smlouvy, a navíc elektronickou stravenkovou kartu a 3 dny sick days.
Pokud máte zájem stát se součástí naší firmy, rádi uvidíme Váš životopis na mailu prace@oknamacek.cz. Do předmětu zprávy prosím napište KARLOVY VARY. Přesný termín výběrového řízení zatím není stanoven.
Více informací na stránkách společnosti www.oknamacek.cz/volna-mista.
Motivující finanční ohodnocení, 3 dny sick days, elektronická stravenka

Plat od:
24 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Karlovy Vary
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.03.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Kateřina Knotková
425 217 696, 518 307 522
prace|oknamacek#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?