Hlavní účetní

vedení účetnictví v souladu s platnými předpisy, kompletní zpracování měsíčních a ročních závěrek, uzávěrkové účetní operace, vytváření a rozpouštění rezerv, zpracování podkladů pro audit, spolupráce na tvorbě a aktualizaci vnitřích účetních předpisů, vedení týmu pracovníků účtárny, vzdělání ekonom. směru, praxe v oboru min. 3 roky, dobrá znalost podvoj. účetnictví a daňových zákonů, uživatelská znalost MS Office, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, časová flexibilita, zajímavá práce v perspektivní a stabilní společnosti, možnost profesního a odborného růstu, školení, příspěvek na ubytování a stravování, flexipasy, cílové odměny při včasném splnění úkolů, kontakt telefonicky nebo e-mailem

Plat od:
55 000 Kč
Pracoviště:
Uherské Hradiště
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Michalcio
572 816 455
personalni|let#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

BrnoMoravia IT s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Hlavní účetní

BruntálDomov pro seniory Vrbno, přísp
23 390 - 37 170 Kč

Rozpočtáři specialisté

JeseníkJiří Marinka
33 000 - 37 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

BrnoDIRS Brno s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?