Ostatní úředníci jinde neuvedení
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru finančního (pracovní poměr na dobu neurčitou).
Druh práce: vedoucí oddělení místních poplatků odboru finančního
Platová třída: 10
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. května 2024 nebo dohodou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn
- rámcová znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn
- do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě
- znalost informačního systému GINIS.
Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- odborné vedení v adaptačním procesu.
Lhůta pro podání přihlášek: do 4. dubna 2024 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Marie Bílkové, tel. 354 400 154, e-mail: bilkova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení místních poplatků Bc. Hany Richtrové, tel. 354 440 153, e-mail: richtrova@cheb.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Výběrové řízení proběhne dne 8. dubna 2024 ve 13:00 hod. v budově Městského úřadu náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost č. 5, v přízemí vedle recepce.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.