Pomocní pracovníci ve výrobě

Náplní Vaší práce bude:
Jednoduchá obsluha granulační linky
Běžná údržba strojů a zařízení a úklid pracoviště, provádění drobných oprav
Nakládka a vykládka suroviny a zboží
Obsluha VZV
Režijní práce a výpomoc při údržbě a úklidu areálu

Nabízíme:
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Nepřetržitý dvousměnný provoz
Nabízená pozice je vhodná pro muže
Práce na týdenní pracovní úvazek 37,5 hodiny
Malý a sehraný tým spolupracovníků
Jistota a zázemí úspěšné firmy ve stabilním perspektivním oboru

Zaměstnanecké výhody: Bonusy za víkendové směny nad rámec zákonných příplatků, výkonnostní bonus, stravenky, příspěvek na dopravu, příplatek za odpolední směnu, jednorázovou odměnu za doporučení nového zaměstnance

První kontakt: Pazderníková Iva Ing., tel.: 739481815, e-mail: i.pazdernikova@tommicz.eu

Plat od:
21 500 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
04.04.2024
Obor a Profese:
Skladník/manipulant
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Iva Pazderníková
739481815
i#pazdernikova|tommicz#eu







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?