Fakturanti

Náplň práce:
- vystavování faktur a jejich kompletace s přílohami (CMR, DL,…)
- příprava a kontrola podkladů pro účtárnu
- komunikace se všemi účastníky fakturačního procesu

Co od Vás požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- orientace v účetnictví a daňové legislativě
- základní znalost AJ / NJ výhodou
- dobrá práce na PC zejména MC Office, znalost programu DUEL a Doprava 4K - výhodou
- samostatnost, pečlivost, flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat

Co Vám nabízíme:
- stabilní zaměstnání
- odpovídající platové ohodnocení
- moderní pracovní prostředí s přátelský kolektivem
Místem výkonu práce jsou Svijany (bývalý areál ZD - nad pivovarem)

příspěvek na stravování, odměny, osobní ohodnocení

kontakt: e-mailem, telefonicky 8.00 - 15.00

Plat od:
28 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Turnov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.04.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Šárka Peterková
481 109 955, 733 146 988
info|nadoko#cz






Podobné nabídky práce

Odborní účetní všeobecní

OstravaBEWIT Natural Medicine, s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Účetní všeobecní

OlomoucFARMAK - GASTRO s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

Žďár nad SázavouZákladní škola a Mateřská škol
22 000 - 32 000 Kč

Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
od 25 000 Kč

Mzdoví účetní

HavířovStatutární město Havířov
21 710 - 31 820 Kč

Odborní účetní finanční a investiční

Česká LípaVězeňská služba České republik
23 630 - 33 020 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?