Prodavači smíšeného zboží

20.3.2024 - prodej potravinářského a smíšeného zboží, práce s pokladnou, min vyučen, jednosměnný provoz, prac. doba turnus krátký - dlouhý týden 6:30 - 19:00 , polední přestávka 12:00-13:00 ŘP sk. B. KONTAKT: Mgr. Čapka Miroslav, tel.: 731 530 942 (15.00-20.00), e-mail: mirek.capka@gmail.com
Místo výkonu práce: Břeclav

Plat od:
21 300 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Břeclav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.03.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Miroslav Čapka
731 530 942
mirek#capka|gmail#com






Podobné nabídky práce

Obchodní zástupci

PlzeňHöfer-Sündermann GROUP s.r.o.
od 18 000 Kč

Vedoucí pracovních týmů v prodejnách

BřeclavJednota, spotřební družstvo v
29 000 - 32 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

LiberecGlobus ČR, v.o.s.
od 25 700 Kč

Prodavači potravinářského zboží

OstravaUmit Sulejmani
od 21 300 Kč

Prodavači ostatního zboží v prodejnách

Mariánské LázněPetra Vavříková
22 000 - 25 000 Kč

Prodavači smíšeného zboží

Uherské HradištěHUONGTRUONG Plus s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?