Všeobecní administrativní pracovníci

Kontakt pro podání žádosti, e-mail: info@thaiembassy.cz ; visa@thaiembassy.cz Přehled o pozici a povinnostech: " rešerše a kompilace podkladových materiálů na vybraná politická a ekonomická témata v oblasti české zahraniční politiky, domácí politiky, mezinárodních smluv, obchodu a investic; " analýzy a zpracování hlášení; " monitorování zpráv a článků týkajících se Thajska v místních médiích; " příprava a organizace schůzek a kulturních akcí; " příprava příspěvků pro sociální media (např. Facebook) a oficiální webové stránky velvyslanectví; " komunikace s klíčovými partnery velvyslanectví; " komunikace s českými a thajskými vládními úřady, soukromým sektorem, akademickou obcí a nevládními organizacemi; " asistence, doprovázení delegací z Thajska; " administrativní a další práce dle pokynů velvyslanectví. Jazykové znalosti: " vynikající komunikační dovednosti slovem i písmem v českém a anglickém jazyce (schopnost komunikace v thajštině je dodatečnou výhodou) " Dovednosti/schopnosti/kompetence: " schopnost provádět rešerše, ověřovat, analyzovat a shromažďovat informace pro psaní zpráv v souvisejících oborech " psaní na stroji, počítačová gramotnost, schopnost používat základní programy, včetně internetu a Microsoft Office " schopnost vytvářet prezentace v aplikaci PowerPoint a infografiky " obecné znalosti o vládě Thajského království a vládě České republiky včetně jejich klíčových priorit v oblasti zahraniční politiky " znalost běžných kancelářských postupů a praktik " adaptabilita, flexibilita, odolnost " vynikající analytické a prezentační schopnosti " dochvilnost a schopnost přispívat k pozitivnímu pracovnímu prostředí " asertivita a dobré komunikační dovednosti " motivace, schopnost učit se nové věci a rozvíjet se " schopnost týmové práce a udržování dobrých mezilidských vztahů " pozitivní přístup k práci " zaměření na kvalitu a detaily " kreativní myšlení " schopnost plánování a organizování " schopnost pracovat samostatně " schopnost vlastní iniciativy a práce na prioritních úkolech " zdvořilost, uctivost " Provozní požadavky: " příležitostná práce přesčas " příležitostné pracovní cesty " pracovní doba: 09.00-17.00hod. " flexibilita a případná práce z domova dle pokynů Veškeré informace naleznete na stránkách: http://thaiembassy.cz/news-detail.php?id=12&item=1285 Pracovní smlouva na 1 rok s pravidelným prodlužováním každý rok. Zaměstnanecké výhody: Dovolená 20 dní ročně, 20 českých/thajských svátků ročně

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaACHUM Drive s.r.o.
11 700 - 15 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaInKlim Group s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaMykola Sorochynskyi
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaFood Code s.r.o.
od 21 800 Kč




Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?