SAP SPECIALISTA | IMPLEMENTACE | LOGISTIKA | hybrid

Stabilní společnost s mezinárodním zázemím obsazuje pozici v logisticke s přesahem do IT. Máte zkušenosti s implementací SAPU nebo jste se alespoň na implementaci podíleli? Domluvíte se výborně anglicky? Chtěli byste pracovat většinu času z domova?

Jako Projektový manažer v logistice budete mít na starosti:

- Správa mezinárodních/národních projektů s komplexním IT zaměřením
- Implementaci SAP logistických modulů warehouse managementu a material managementu
- optimalizaci procesů
- definici mezinárodních logistických standardůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- AJ na úrovni B2 / C1
- Zkušenosti v logistice s implementací SAP (či podílení se na implementaci) podmínkou
- Projektové zkušenosti s optimalizací logistických procesů v SAP (SAP (E-) WM a MM)
- Velmi dobrá znalost MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* hybrid working model (až 4 dny na HO)
* týmové prostředí a prima kolegové
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní doba
* individuální navyšování mezd, na základě hodnocení
* osobní prémie
* příspěvek na dopravu
* příspěvky na penzijní připojištění
* vzdělávací kurzy
* firemní akce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
K#Cibulkova#406552203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.