Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Nástup dle dohody Náplň práce: zajištění pravidel. úklidu vnitř. a venkov. prostor magistrátu města, prac. doba 2 - 3 hodiny denně v časech dle dohody (odpolední - večerní hodiny) Požadujeme: časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, trestní bezúh., zdrav. způs., předch. zkušenost v oboru výh. Nabízíme: příjemné prac. prostředí, stabilní zázemí velké organizace

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pomocníci v kuchyni

Hradec KrálovéZákladní škola Sion J. A. Kome
od 19 500 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Hradec KrálovéPURIKU s.r.o.
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Hradec KrálovéZásilková služba, s.r.o.
od 150 Kč

Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Hradec KrálovéSpolek rodičů a přátel zdravot
14 200 - 18 950 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?