Brigáda: Poštovní listovní doručovatel - Liberec

Jak bude vypadat váš pracovní den? Každé ráno si připravíte dopisy, balíčky, letáky a?nachystáte si je podle svého rajonu tak, aby?se dobře doručovaly. Vydáte se na pochůzku za adresáty, kterým kromě předání jejich zásilky poradíte i jaké další služby České pošty mohou využít. A to nejen na pobočce, ale třeba i online. Po?návratu předáte nedoručené zásilky a?s čistou hlavou odcházíte domů. Jakého parťáka do týmu hledáme: Komunikativní a rád se setkává s lidmi. Odpovědný se smyslem pro pořádek. Umí si věci zorganizovat a naplánovat. Alespoň trochu zdatný v?ovládání PC a řízení osobního auta. A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát. Vhodné pro studenty a další věkové kategorie! Co získáte? Fajn kolektiv, který se na vás už těší . Práci na DPP, DPČ - nebo možnost spolupráce na hlavní pracovní poměr. Výplatu 12. den v měsíci. Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět", vyplňte náš dotazník a přiložte Váš zpracovaný životopis. Ozveme se Vám! V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.