Operátoři telefonních panelů

Telefonista pro internetové portály - volná pracovní doba Náplň práce: komunikace se stávajícími i novými zákazníky, související administrativa. Požadujeme: uživatelskou úroveň práce na PC, dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost. Minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou. Nabízíme: GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 27 000,- Kč /měsíc, práci v přátelském kolektivu, moderní pracovní prostředí v centru Brna, denní úvazek dle Vašich potřeb 4 - 8 hodin, možnost volné pracovní doby, volné svátky a víkendy, zaměstnanecké benefity (stravenky, sick days, pobyt na Pálavě nebo v Bulharsku). Nástup dle dohody. V případě zájmu o pozici nám, prosím, zašlete svůj životopis a my Vás budeme kontaktovat. Kontakt: Personální oddělení, E-mail: personalni@amaxsro.cz Tel.: 544 529 940, AMAX, s.r.o., Orlí 17, Brno 602 00, www.facebook.com/amaxsro, www.amaxsro.cz Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat, uvedených v zaslaném CV pro AMAX, s.r.o., IČO 26312549, dává žadatel o zaměstnání souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzuje, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Plat od:
28 000 - 34 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Pracovník call centra
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Matulová
544 529 940
personalni|amaxsro#cz







Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?