Ostraha pro OZP Povodí Moravy Brno, 124 Kč/h.,stravenky, zkrácený úvazek, náborák 10 200 Kč, dopravné

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky ostrahy OZP. Pracoviště: Povodí Moravy, s.p - Brno, Dřevařská 11, 602 00 Brno Náplň práce: • Ochrana a ostraha majetku klienta • Obsluha zařízení operačního střediska • Znalost PC, EPS,EZS, CCTV a kamerového systému - výhodou • Kódování • Kontrola osob vstupujících do objektu, zamezení vstupu neoprávněným osobám • Pravidelné obchůzky • Drobná administrativa • Poskytování potřebných informacích Nabízíme: • HPP • Počet míst: 1 • Nepřetržitý provoz • Pracovní úvazek: zkrácený – 6hod/den. (12hod. směny) • Mzda: 123,80 Kč/hod. • Nástup ihned Benefity: • Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč • Stravenky • Proplácení vstupní lékařské prohlídky • Dopravné Požadujeme: • Spolehlivost • Výpis z Rejstříku trestů • Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce) Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky! Volejte nebo pište o podrobnější informace: 723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?