Odborní asistenti v administrativě

Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy
Náplň práce: - zabezpečení činností sekretariátu,
spisové a administrativní práce,
evidence právních a vnitřních předpisů města,
vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic,
vedení agendy komisí a výborů, zpracovávání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, zveřejňování zápisů v interním systému a na webových stránkách města,
zveřejňování smluv v registru smluv,
zveřejňování záznamů o poskytnutých informacích na webových stránkách města,
plnění dalších úkolů dle pokynů 3. místostarosty a vedoucího odboru,
správa participativního rozpočtu města.
Místo výkonu práce: Písek
Doba výkonu práce: doba určitá
Předpokládaný nástup: 01.06.2024 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)
Požadavky:
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou,
výborná znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič,
organizační a komunikační dovednosti,
schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů,
praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 22.04.2024.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – sekretariát“.

Plat od:
20 130 - 29 520 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Lenka Nohejlová
382 330 203
lenka#nohejlova|mupisek#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.