Praktické sestry

Požadujeme:
- zdravotnické vzdělání dle zákona č. 96/2004 Sb.
- praxe výhodou, morální a občanskou bezúhonnost, příjemné vystupování a zájem o obor.
- Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Nabízíme:
- jistota a stabilita zaměstnavatele
- práce v moderním a přátelském prostředí s důrazem na týmovou spolupráci
- bezplatné vzdělávání, osobní i odborný rozvoj s podporou kolektivu i zaměstnavatele
- výborné mzdové podmínky
- týden dovolené navíc = 25 dní
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 6000 Kč ročně
- příspěvek na závodní stravování - cena obědového menu jen 45 Kč
- 10% sleva do lékárny a Centra zdraví
- 10% sleva na nákup v nemocničním bistru
- výhodný zaměstnanecký tarif od O2 i pro Vaši rodinu
- Cafeterie - široký výběr benefitů ve výši až 5000 Kč ročně
- finanční a dárková odměna za pracovní výročí
- společenské a kulturní akce pro děti i dospělé
- zdarma očkování proti chřipce
- zdarma nadstandardní pokoj v případě Vaší hospitalizace
- využití systému psychosociální intervenční služby ve zdravotnictví
- bezplatný přístup do odborné knihovny
Vhodné i pro cizince!

Plat od:
34 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Česká Lípa
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nikola Hyblerová
487 954 033
zamestnani|nemcl#cz







Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.