Momentálně hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu na pozici pracovník v administrativě (Obchodní oddělení).Jsme firma, která se zabývá realizací designových interiérů. Zabýváme se výrobou dveří, oken, ale i nábytku na míru, schodů a podlah.Co Vám můžeme nabídnout:• práci v příjemném prostředí v mladém kolektivu• jistotu stabilního zaměstnání nezávisle na covidové situaci• firemní telefon a jeho užívání• hrubá mzda – od 35 000 Kč• práce na plný úvazek• po zapracování možnost platového růstuCo bude Vaše náplň práce?• zpracování poptávek• tvorba cenových nabídek• zpracování dokumentace svěřených zakázek• reporting• obsluha zákazníků na showroomu v Olomouci• řízení realizace zakázekJaké znalosti a dovednosti požadujeme?• SŠ s maturitou (výhodou obchodní obor) nebo SŠ s výučním listem (technický obor např. truhlář)• uživatelská znalost na PC (Word, Excel - pokročilý, Outlook)• předchozí zkušenost v oboru (výhodou)Měl/měla byste:- být komunikativní- mít chuť se učit novým věcem- příjemně vystupovat- být odolný/á vůči stresu