Dělníci výkopových prací

Mandátová Hedvika, tel.: 725 239 717 Po-Pá, 7:00-16:00h, e-mail: hedvika.mandatova@cerhra.cz

Jedná se zejména o práci v kanalizačních stokách.
Zaměstnanecké výhody: Firemní benefity - 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, systém Cafeterie, karta MultiSport, odměny (roční, pracovní výročí)

Plat od:
29 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.03.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Hedvika Mandátová
725 239 717
hedvika#mandatova|cerhra#cz






Podobné nabídky práce

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaFLORÍÁ D & N s.r.o.
od 19 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaVIK.SOF.VAN. s.r.o.
od 19 500 Kč

Pomocní pracovníci v rostlinné výrobě

PrahaVIK.SOF.VAN. s.r.o.
od 19 500 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaLAV&PAV GROUP s.r.o.
od 19 800 Kč

Dlaždiči

ZnojmoDW STAVBY BRNO s.r.o.
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?